Mediář: Plzeňská MHD láká cestující na svérázné dějiny

Plzeňské městské dopravní podniky spustily rozsáhlou kampaň Máte Hromadu Důvodů, kterou chtějí přesvědčit veřejnost o tom, že veřejná doprava je správná cesta. Kampaň bude Plzeňany provázet v různých formátech až do února roku 2016 a vysvětlovat, proč je dobré použít právě tramvaj nebo trolejbus namísto osobního auta. Mezi hlavní důvody řadí například to, že při ročním předplatné stojí veřejná doprava v Plzni jen 11 Kč denně, studentské jízdné za stejných podmínek dokonce údajně jen přes pět Kč denně, a že veřejná doprava v Plzni patří k nejkvalitnějším v Česku z hlediska ekologie, podílu nízkopodlažních vozidel nebo inovativních řešení v oblasti odbavení.

foto: mediar.cz
foto: mediar.cz

Základ kampaně tvoří obrázky a animované spoty kreslíře, ilustrátora a spisovatele Vojtěcha Juríka, Ten pro plzeňské dopravní podniky pracuje už deset let, v rámci aktuální kampaně ale vytvořil s týmem, s nímž před časem vyráběl večerníček Bílá paní na hlídání, pět animovaných propagačních filmů. Všechny postavy namluvil plzeňský herec a dabér Martin Stránský.

Na reklamy se můžete podívat zde.